MARKETING BO'LIMI
BEKMUROTOV DAVRONQUL PARDAYEVICH
pedagogika fanlari doktori
- Qabul vaqti: Dushanba, chorshanba, juma kunlari — 14:00 dan 16:30 gacha
- Telefon: +998 91 573 25 00
Biografiyasi:
1992-1992 yy — Denov tuman xalq ta`lim bo’limida filmoteka bo’lim mudiri
1992-1997 yy — Surxondaryo viloyati Denov tumanidagi 2-maktabda matematika va informatika o’qituvchisi
1997-2005 yy — Surxondaryo viloyati Denov tumanidagi 1-ixtisoslashtirilgan bolalar maktab internatida o’quv ishlari bo’yicha direktor o’rinbosari
2005-2010 yy — Surxondaryo viloyati Denov tuman xalq ta`limi bo’limi metodika kabineti mudiri
2010-2016 yy — Surxondaryo viloyati Denov tumanidagi 16-ixtisoslashtirilgan maktab-internati direktori
2016-2017 yy — Surxondaryo viloyati Denov tumanidagi 77-maktab direktori
2018-2021 yy — Surxondaryo viloyati Denov tumani xalq ta`limi bo’limi ta`lim muassasalari faoliyatini tashkil etish sho’basi bosh mutaxassisi
2021-2022 yy — Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti ta`lim sifatini nazorat qilish bo’limi bosh mutaxassisi
2022 y x v — Denov tadbirkorlik va pedagogika instituti Marketing va talabalar amalyoti bo’limi boshlig`i
Marketing va talabalar amaliyoti bo’limi faoliyati:
- Institut bitiruvchilarining ishga joylashuviga ko‘maklashuvchi taqsimot komissiyasi va fakultetlarda tegishli ishchi guruhlarni tuzish hamda ularning ish faoliyatida faol ishtirok etish.
- Tarmoq korxonalarida talabalar amaliyotini tashkil etish bo‘yicha manzilli reja ishlab chiqish hamda bo‘sh ish o‘rinlariga bitiruvchilarni joylashtirish choralarini ko‘rish
- Hamkor tashkilotlar hamda tarmoq korxonalari ro‘yxatini shakllantirish va uni muntazam yangilab borish
- “Karyera markazi”ga tarmoq korxonalari vakillarini har oyda kamida ikki marotaba kelib, seleksiya ishlarini amalga oshirish uchun tegishli shart-sharoitlar yaratish
- Talabalarni O‘zbekiston Respublikasining mehnat qonunchiligi, ish hujjatlari bilan ishlash ko‘nikmasini shakllantirish
- Iqtisodiyot tarmoqlarining ilg‘or mutaxassislari va ekspertlarini jalb qilgan holda talabalarni kasbga yo‘naltirish, mehnat bozoridagi mavjud va istiqboldagi holat bilan tanishtirish
- Yo‘nalishlar kesimi hamda bitiruvchilar to‘g‘risida OAV orqali institut rahbariyatining chiqishini tashkil etish hamda mazkur jarayonga tarmoq korxonalari vakillarini jalb etish
Marketing va talabalar amalyoti bo’limining vazifalari
- Oliy ta`lim muassasasida tayyorlanayotgan oliy ma`lumotli kadrlarga
korxona, muassasa va tashkilotlarning ehtiyojini o’rganish asosida ma`lumotlar ba`zasini shakllantirish. - Bakalavriat yo’nalishlari va magistratura mutaxassisliklari bo’yicha
bitiruvchilarga talab va takliflar nisbatini o’z ichiga olgan holda ta`lim xiznatlar iste`molchilari (ish beruvchi korxonalar, turli mulkchilik shakliga ega bo’lgan tashkilotlar — davlat va mahalliy boshqaruv organlari, davlat va nodavlat tashkilotlari ya h.k.) Tuzilmasini baholash, geografik joylashishini aniqlash va guruhlash, potensial imkoniyatlarini tashxis qilish orqali to’liq ma`lumotlar bankini yaratish. - Tayyorlanayotgan kadrlar sifatini oshirishga taalluqli dolzarb masalalarni
oliy ta`lim muassasasining Kengashlarida muhokamaga qo’yish uchun kiritish, bu borada oliy ta`lim muassasasining tegishli bo’limlari bilan hamkorlik qilish.
4. Oliy ta`lim muassasalarida kadrlar tayyorlash va davlat granti asosida
bitiruvchilarni ishga taqsimlash monitoringini yuritish. - Oliy ta`lim muassasalari bitiruvchilarini ishga joylashish jarayonlarini
tizimli tahlil qilish va baholash. - Ta`lim sohasida bozor munosabatlarini rivojlantirish va takomillashtirishga ko’maklashish, yosh mutaxassislarga bo’lgan talab ko’rsatkichlari asosida bitiruvchi bakalavr va magistrlar uchun real buyurtmalar portfeli»ni shakllantirish.
- Oliy ta`lim muassasasi joylashgan hududdagi muassasa, korxona va
tashkilotlarining kadrlarga bo’lgan real ehtiyojlari qondirilishiga oliy ta`lim
muassasasi faoliyatini yo’naltirish. - Respublika iqtisodiyoti va ijtimoiy soha tarmoqlarida bakalavriat
yo’nalishlari va magistratura mutaxassisliklari bo’yicha raqobatli ta`lim
xizmatlarining paydo bo’lishiga olib kelishi mumkin bo’lgan xizmatlar bozori konyukturasining o’zgarishini tahlil qilib borish hamda yangicha rivojlanish yo’nalishlarini belgilash yuzasidan takliflar tayyorlash. - Oliy ta`lim tizimida marketing xizmati jarayonlarining tez
o’zgaruvchanligi va mehnat bozori rivojlanish dinamikasi bilan o’zaro bog`liqligini hisobga olgan holda potensial ish beruvchilar (iste`molchilar) bilan hamkorlikda respublika iqtisodiyoti tarmoqlari va sohalarining oliy ma`lumotli yosh mutaxassislarga bo’lgan ehtiyojini hududlar bo’yicha o’rganish. - Iqtisodiyot tarmoqlari va sohalari hamda hududlarning joriy va istiqbolli
rivojlanish dasturlarining talab-ehtiyojlari asosida, birinchi navbatda, yuqori va innovatsion texnologiyalar sohasida yangi ta`lim yo’nalishlari va mutaxassisliklari bo’yicha oliy ma`lumotli kadrlar tayyorlashni yo’lga qo’yish bo’yicha takliflar ishlab chiqish. - Mutaxassis kadrlar tayyorlashda manfaatdor tashkilotlar bilan o’zaro
hamkorlik va aloqa o’rnatish, jumladan, korxona, tashkilot yoki muassasa
ma`muriyatining tayyorlanayotgan kadrlar sifati va salohiyati to’g`risidagi fikrlarini o’rganib borish. - Oliy ta`lim tizimida kadrlar tayyorlash yo’nalishlari va ta`lim xizmatlari
bozori borasidagi boshqaruv qarorlarini tayyorlash, qabul qilish va amaliyotga tatbiq etish jarayonlarida ishtirok etadi. Raqobatbardosh kadrlar tayyorlashni ta`minlash bo’yicha amaliy takliflar ishlab chiqish va tegishli chora-tadbirlarni amalga oshirish. - Yosh mutaxassislardan kadrlar iste`molchilarining talab va ehtiyojlaridan
kelib chiqqan holda foydalanilishiga ko’maklashish. - Kadrlar tayyorlash jarayonida buyurtmachilarning kadrlar sifatiga doir
talablarini oliy ta`lim muassasasi kengashida muhokama qilish. - Kadrlar tayyorlashda mutaxassislik kafedralari va iste`molchi
(buyurtmachi) korxonalar hamkorligini ta`minlash. - Bitiruvchi talabalar amaliyotini keyinchalik ishga joylashishi mumkin
bo’lgan korxona va tashkilotlarda tashkil etishga ko’maklashish. - Belgilangan muddatlarda Oliy va o’rta maxsus ta`lim vazirligiga oliy
ta`lim muassasalarining joriy yildagi bitiruvchilari to’g`risida ta`lim yo’nalishlari (mutaxassisliklar), ishga yo’llanadigan vazirlik, idora (korxona va tashkilotlar) hamda hududlar kesimida shakllantirilgan ma`lumotlarni taqdim etib borish. - Mehnatbozori konyunkturasini o’rganish, qabul parametrlarigatakliflarni
iste`molchilarning bitiruvchilarga bo’lgan buyurtmalari asosida shakllantirish, qabul, talabalar kontingenti, bitiruvchilarni ishga yo’naltirish to’g`risidagi oliy ta`lim muassasasining ma`lumotlar bazasini tashkil etishga doir hujjatlarni o’z vaqtida Oliy va o’rla maxsus ta`lim vazirligiga taqdim etib borish. - Bitiruvchilarni iste`molchilar va mutaxassislik kafedralarining yosh
mutaxassis to’g`risidagi tavsiya va takliflarini e`tiborga olgan holda taqsimlash. - Talabalar amaliyotini tashkil etish bo’yicha korxona, muassasa va
tashkilotlar bilan hamkorlik aloqalarini o’rnatish hamda shartnomalar imzolash. - Talabalar amaliyotini ta`lim yo’nalishi va mutaxassislikka mos korxona,
muassasa va tashkilotlarda tashkil etilishini ta`minlash. - Talabalar amaliyotini korxona, muassasa va tashkilotlarda tashkil etish
jarayonlarini o’rganish, o’rganish natijalarini tahlil qilish hamda muammo va
takliflarni ishlab chiqib oliy ta`lim muassasasi rahbariyatigataqdim etib borish. - Talabalar amaliyotini tashkil etish bo’yicha ilg`or xorijiy va milliy
tajribalarni o’rganish hamda uni tatbiq etish yuzasidan takliflar tayyorlash. - Talabalar amaliyotini tashkil etilish yuzasidan tahliliy ma`lumotlar
tayyorlash. - Ta`lim xizmatlari eksportini tashkil etish bo’yicha amaliy takliflar ishlab
chiqish va tegishli chora-tadbirlarni amalga oshirish.